måndag 25 april 2016

Hursom vikingen gömmer sig under en sten ibland och kommer fram först 3 år senare

Det var ett tag sedan jag skrev nåt på min ännu ej särskilt omfattande blogg. Jag har dragits med allsköns sjukdomar och oreda och allmän opepp under de senaste två åren. Lägg till detta en stor dos perfektionism där jag vägrar posta inlägg som inte blir precis som jag vill ha dem, några neuropsykiatriska funktionsnedsättningar som ibland stjäl min ork, plus en förmåga att urskiljningslöst glömma att dokumentera mina projekt. Resultatet blir noll postade inlägg på nästan tre år.

Suck. Jaja.

Nu mår jag i alla fall toppen och är inne i en aspeppad period igen! Nu hoppas jag kunna färdigställa några av de beskrivningar jag velat posta. Jag har dessutom börjat med vikingastrid, vilket ger mig en extra spark i häcken att dels sy nya, mer fight-vänliga, kläder och dels att berätta hur jag

Och det är snart vår! Tjoho!!!

1 kommentar:

  1. Har alldeles nyligen hittat din blogg. Tråkigt att höra om allt jobbigt, men så gött att du tagit dig igenom det! Nu har det ju gått ett par år till sen du postade något, men hoppas du tar upp det igen. Har njutit av att läsa dina bloggposter :D

    SvaraRadera